My photo
hey I'm yana. This blog where i express everything. hope you enjoy it

kawan ohh kawan

heyy! korang jawab taa salam akw nih >,<
peace (^_^)


heyyy! korang kenal ker budak nih ??
tentu ada kenal nd ada yg taa kann , kann ? jangan tipu! haha

okeoke~ nih kawan terbaeekkk aku semase d'perak!
rindu kaw tahap gaban nenel! hahaha!
nenek! akw naa ucap ribuan terima kaseh taw sebb bnyk dgr mslah akw :)
kaw bg nshat kat akw , segalenye berguna taww :*

tengs a lot nenek! sayang kaw giler babi! :D
okeoke , ada mase aku akan jumpe kaw juga 1 hari nanti sama FARRA!
miss korang due sangat-2 :')



♥Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Yana ! Kalau Suka Like Oke !ヅ♥

berdiam tak bererti bersalah


makin hari makin penat aku dengan seorang gadies nih!
pe dye naa dari aku sama kengkawan ?
ape yg dye ta puas hati sangat sama aku nd kengkawan ?
dah-2 laa sayang! kaw ta penat ekk cari hal sama orang ?

kire untung laa orang dh maafkan perbuatan kaw 
walapun ego kaw terlampau tinggi babi!
tapi kire untung laa orang pegi mintak maaf sama kaw juga!
dari kaw ? ad ker kaw pergi mintak maaf walaupun kaw bersalah ?

orang ego nih emang susah nk dibendungkan :D
tapi tuh semua terserah kau laa
aku ama kengkawan dah cukup bersabar sama kaw!
kaw tuh sape naa suruh kiteorang hormat kaw ?

kaw sedar ker kaw cakap , kuar ajo sama sape ?
kaw naa panggil abg besar ? 
panggil laa besar mane abg kaw ? sampai orang naa kene hormat kw terlebeh!
ingat laa setiap orang ada batas yer laa1

jangan fikirkan kaw saje faham!
jangan kaw fikr dengan perangai kaw nih 
orang akan suke kaw!
emang banyak backup kaw tapi ta semestinya kaw ad bakcup orang ta takodd

jangan berfikiran macam tuhh
kalau kaw ad abg besar! aku puns ada sayang!
hanye malas nak tayang-2 macam kaw tayang sane sani!
cukuo-2 buat onar dengan orang ekk!



♥Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Yana ! Kalau Suka Like Oke !ヅ♥

sabar menanti untuk pulang ke kampung!


hati ini suda membontak ingin balek cepat-2 ke kg halaman!
yana juga ta saba nak tunggu 23december2011 nih
sebab ape ? korang mesty nak taw gak kann ??
sebab tarikh tuh laa yana akan berangkat pulang ke perak

kg yana kat perak yana stay johor
cuba laaa byangkan betapa jauh yer perjalanan yana untuk k'sana :')
tapi pape pun hati yana tetap bahgia untuk jumpe saudara mara d'sana
hati nih emang dah rindu sesangat-2 saudara mara kat sana :))

tok , maksu . pakcik . makcik
tunggu kepulangan anak saudaramu nih jyeah :')
tapi hati yana ad jua sedeh yer
sebb yana balek hanye sekejap saja

rasa macam ta puas nak lepaskan rindu tuh kat dorang
yelahh yana balek nih puns untk selesaikan hal rumah
yana ad beli rumah kat ipoh
bakal jadi orang ipoh laa jawab yer , hihik!

selain tuh , yana sedeh juga sebb ta dapat jumpe kawan-2 lama
dah bnyak kali yana balek perak
tapi tada mase tuk jumpe dorang semua ,
terkilan laa juga dah rindu sgat kawan-2 kat perak tuh

kadang-2 yana rase macam nak pindah balek duk perak
yela kann yana duk perak dari kecik kot
tetibe dah besar pnjang nih ayah kene tuka tempat keje la :'(
so sekarang tempat yana kat johor :)

♥Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Yana ! Kalau Suka Like Oke !ヅ♥

♥ombak rindu!♥






nampak ta , nampk ta yang kat atas nih ? >,<
weee~ best kann cite dye beto taa awak-2 semua , :D
okeoke , yana tawu yana belom tengok lagy , oke! ketinggalan = ='
bukan yana tana tengok laa! cuma tada mase jek , hoho!

tapi-2 yana dah bace lahh nocel dye!
emang best giler ah
watak dalam tu yana lupe laa name sape bb yana dah lame baca buku yer
tapi watak utama dalam cite nih maya karin , lisa suriani nd airon aziz kan , kann ?? o_0
sorry kalau sala ek , hihik

yana terkilan gak bb ta dapat tengok at panggung wayang!
sedeh tahan gaban laa! guling-2 yana nanges mintak kat mak nak pergi , haha!
okeoke! dah yana mangarut tuhh! >,<



eeee~ tengok tuu veryy sweet laa ~,~'
kalau lahh hubungan yana bahgia macam nih kann best , hihik
nak bahgia macam mane ? pakwe puns tada , hahak!
tape-2 suatu hari nanty pasti ad hanya cepat atau lambat saje kann ?
setiap manusia Allah telah kurniakan pasangan beto taa ? >,<

ramey yg cakap tengok cite nih nanges ,
sape ta nanges ankat tgn sekarang!
huh! bohong kalau taa kann ,, bb jalan cerita dye emang sedeh tahan gaban!
laki puns ad yg nanges 
sape yg ta nanges tuhh emang tada perasaan laa kann , kann ? >,<

tapi sumpah emang sedeh laa!
baca buku saja yana dah nanges (emang menghayati beto-2)
ape lagy law tgok cerita dye kann ?
lagi lahh tah-2 ad yg sampai keluar air mata darah , hihik :D

video

heyy-2! cube dengar lagu nih , best kann ?
i like this song jyeah!# ♥
emang sedap dgn suara hafiz nd adira yg merdu tuh
kadang-2 kann kalau yana rindu someone special for me
mesty yana akan dengar lagu nih

then nanges kerna t'ingat kenangan kami dulu :')
kesah yana tada laa macam kesah ombak rindu nih kann
tapi bile dengar lagu hafiz nd adira tu emang t'ase rindu someone tuu
walaupun kami sudaa lame b'pisah hati tetap sayang!
baru 5bulan jer b'pisah >,<

okeoke! yana cume nak bagi taw cerita nih emang best kann!
dengar cerita no.1 untuk dunia 
kalau betul , waw! macam ta percaya laa >,<
btwy , emang gempak shello!








♥Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Yana ! Kalau Suka Like Oke !ヅ♥

rindu kengkawan semua!


oke , cuti sekolah nih yana jarang jumpe kengkawan semua 
kalau pun jumpe mesti sikit-2 jer taw
rindulah nk gelak ketawa dgn dorg
rindu nak gosip-2 dgn dorang

bila nak jumpe semua nih?
dulu kami suke kuar ramay-2 kadang-2 1 kelas keluar makan
kelas kami suke makan :P
tapi kami selalu kolet duet sebelum nk pegi mane-2

kalau ad nak pegi mane-2 kiteorang suke konvoi sekali
tapi ad sesetengah yg ta join gak kann bb ad urusan
tapi mang best lahh

tapi , makin lama makin renggang hubungan kami semua
nak kate cuti sekolah ker ?
sedangkan rumah maseng-2 dekat lahh boleh pergi
tapi .. tah! susah nak laa jumpe :(

hope kengkawan sehat-2 belaka oke
jgn buat bende yg bukan-2 lahh kawan
ingat ada yg ramy sayangkan korang oke :))
hope bukak sekolah nih maseng-2 sihat-2 belakaMISS YOU ALL A LOT!



♥Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Yana ! Kalau Suka Like Oke !ヅ♥

♥ Follower ♥