My photo
hey I'm yana. This blog where i express everything. hope you enjoy it

berdiam tak bererti bersalah


makin hari makin penat aku dengan seorang gadies nih!
pe dye naa dari aku sama kengkawan ?
ape yg dye ta puas hati sangat sama aku nd kengkawan ?
dah-2 laa sayang! kaw ta penat ekk cari hal sama orang ?

kire untung laa orang dh maafkan perbuatan kaw 
walapun ego kaw terlampau tinggi babi!
tapi kire untung laa orang pegi mintak maaf sama kaw juga!
dari kaw ? ad ker kaw pergi mintak maaf walaupun kaw bersalah ?

orang ego nih emang susah nk dibendungkan :D
tapi tuh semua terserah kau laa
aku ama kengkawan dah cukup bersabar sama kaw!
kaw tuh sape naa suruh kiteorang hormat kaw ?

kaw sedar ker kaw cakap , kuar ajo sama sape ?
kaw naa panggil abg besar ? 
panggil laa besar mane abg kaw ? sampai orang naa kene hormat kw terlebeh!
ingat laa setiap orang ada batas yer laa1

jangan fikirkan kaw saje faham!
jangan kaw fikr dengan perangai kaw nih 
orang akan suke kaw!
emang banyak backup kaw tapi ta semestinya kaw ad bakcup orang ta takodd

jangan berfikiran macam tuhh
kalau kaw ad abg besar! aku puns ada sayang!
hanye malas nak tayang-2 macam kaw tayang sane sani!
cukuo-2 buat onar dengan orang ekk!



♥Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Yana ! Kalau Suka Like Oke !ヅ♥

No comments:

Post a Comment

>Assalamualaikum
>silakan tinggal comment anda disini
>satu pun jadilah ^^'

♥ Follower ♥