My photo
hey I'm yana. This blog where i express everything. hope you enjoy it

berharap ????

soalan: ehmm kawan-kawan acano ekk kalau ada someone tuu berharap yang terlalu tinggi dari kite untuk terima dia dalam hidup kita sedangkan kita takda rasa pape dengan dia ? 

mende nie jadi kat yana . ada someone tuu sukakan yana dah lama dan dah tunggu yana terlalu lama . yana dah terang kat dia yang yana takda hati dengan dia . dan dah terus terang pun . tapi dia tetap tunggu . adakah dia tergila-gilakan yana ? waawww janganlah yana taknak macam tuu . yana taknak akitkan hati orang disekeliling yana . yana taknak sakitkan hati dia . kalau dia tau yang yana ada hati kat orang bukan dia acano ?? -.-' serius buntu sesangat nie taktau nak buat apa dah dengan lelaki nie . kadang-kadang rimas laaa . tiap kali yana online facebook mesti ada 1 inbox dari dia . ucapan dia hanya "saya sayang awak" dah rungsing dengan dia nie . kat handphone pun hubungi jugaa . yana taktau nak elak macam mana lagi -.-' 



nampak kann ??? ehhmm taktau nak buat apa dahh dengan dia nie . tengok laa yana dah bagitau yang yana taknak semua nie . tapi see dia tetap dengan keputusan dia -.-' susah jugaa kalau ada orang yang macam niee ekk . dah lama dia simpan perasaan kat yana dan baru sekarang yana tau -.-' arrgghhh! serabut dengan semua nie . ehh awak yee awak yang tergila-gilakan saya nie -.-' saya mintak maaf sesangat saya tak dapat nak terima awak laa . awak takde dalam hati saya dan saya tak pernah kenal awak . kita hanya kawan di facebook jekk . tak lebih . kalau sebelum nie cara saya membuatkan awak jatuh hati dengan saya . saya mintak maaf sesangat . awak dengan kawan-kawan di facebook saya same jek . tak kurang dan lebih . tolong faham situasi saya . jangan buat saya macam nie awak . saya tak sampai hati nak tengok awak macam niee tolonglah lupekan saya :3


♥Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Yana ! Kalau Suka Like Oke !ヅ♥

No comments:

Post a Comment

>Assalamualaikum
>silakan tinggal comment anda disini
>satu pun jadilah ^^'

♥ Follower ♥