My photo
hey I'm yana. This blog where i express everything. hope you enjoy it

nenek sakit tenat kat perak sanaa :'(


tok ! kaka rindu sangat-ii kat tok . tolong jangan pergi sebelum kakak balik :'( kakak nak jumpa tok . nak cium-ii tok . nak peluk-ii tok . dah lama kakak tak balik tengok tok . :'( urmmm . dengar jek tok sakit terus kakak call maksu tanya sal tok kat maksu . maksu cakap tok baik-ii jek . alhamdulillah :') rasa lega siket hati niee . tapi hari sabtu tuww pakteh call mak . mak x sempat angkat . pakteh call kakak . adehh ! handphone pulak rosak ! >.<' hati dah gelabah . mak x henti-ii call pakteh semula . akhirnya dapat jugaa call pakteh . pakteh cakap tok dah nazak ! YaAllah kat situ jugaa kakak nangis tok . time tuww nk berbukak . terus takda selera nak makan . makan siket jekk . tuww pun abah suruh :'(

serius ! x sanggup kehilangan tok lagii . kakak tak bersedia lagi tok . kakak nk jumpa tok duluu . nak peluk-ii tok puas-ii . kalau nangis kat bahu tok . biarkan jelaa ekk . kakak terlalu rindukan tok ! :'( tok tolong kuat tok . sekarang kakak dengar tok dah x bolee makan . kalau x makan macam manaa nak dapat tenaga ? :'( YaAllah teruknya tok aku menanggung sakit dye sekarang niee ? sekarang aku dengar tok dah lumpuh :'( :'( :'( lagi pilu rasanya hati nie :'( . rayaa nak dekat . kesihatan tok macam niee :'( YaAllah tak sanggup nak tengok nanti :'( takut nangis tak henti-ii karang tengok keadaan tok :'(

tok kakak sekarang duk jauh sangat dengan tok . tok kat perak . kakak kat johor . nak balik ambil masa 12jam tok . susah nak balik tengok tok :'( kalau dulu takpe . kakak duk perak . dengar tuk sakit jekk time tuww jugaa ajak mak abah balik kampung :'( tapi sekarang dah susah . susah sangat nak balik . kadang-ii setahun 2 kali jek balik .kalau dulu tiap-ii minggu bolee balik kampung :'( YaAllah kau sembuhkanlah kesihatan tok aku . aku nak jumpa dye sebelum dye pergi :'( yaaa aku tau dye akan pergi jua suatu hari nanti . dan aku kene terima takdir tuwww . tapi aku nak jumpa dye duluu :'( . nenek yg paling aku sayang . yg paling manjakan cucu dyee :'( YaAllah aku tak kuat semua niee . ada sajaa dengar tok makin teruk :'( hati aku ronta-ii nak balik perak cepat-ii . tapi sekolah x cuti lagi . abah pun masih kerja lagi . jumaat nanti baru balik . tapi nak tunggu jumaat tuww macam-ii bolee jadi :'( . aku akan rindu suara tok aku yg nyaring tuww time marah cucu-ii dyee :') . aku akn rindu suara dye tuww . kalau dye masih sihat . mesti balik kampung niee dengar riuh 1 rumah tuww dgn suara dyee . :'( tapi sekrang x lagii . air mata bakal turunlah nanti . sebab suara yg terlalu merdu tuww dh takda lagi :'( :'( tok dh lumpuh . tak bolee bercakap . sekarang dh nazak . hanya mampu terbaring dan tunggu ajal sajaa . :'( :'( sumpah aku tak kuat . aku takut nanti aku orang yang paling meraung menangis kat situww :'( aku x boleh tengok tok macam nie . :'(

tok tunggu kakak balik tau :'( tok kene kuat sebab kakak nak sangat-ii jumpa tok cakap dengan tok walaupun nanti kakak takkan faham :'( . kakak doakan tok sembuh . sembuh bukan lagi teruk tokk :'( kakak nak beraya dengan tok tahun niee . 

♥Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Yana ! Kalau Suka Like Oke !ヅ♥

No comments:

Post a Comment

>Assalamualaikum
>silakan tinggal comment anda disini
>satu pun jadilah ^^'

♥ Follower ♥