My photo
hey I'm yana. This blog where i express everything. hope you enjoy it

, HAPPY NEW YEAR! .

#heyy , jawab jangan ta jawab taw ^^'


jyeahh! segala kenangan di 2011 telah semat dihati aku , aishh! jiwang siot aku . haha! sekarang 2012 relah menjelma . okeoke! maseng-2 sudaa ada azam baru kann . tapi bagi aku tidak! azam akw tetap same . sentiasa ingin membaiki diri akw untuk menjadi manusia yg lebeh sempurna nd akw naa capaikan cita-2 aku untuk jadi pensyarah . ta dapat pensyarah puns guru puns jadi :)

akw bukan ingin belagak! jyeah . aku tahu aku belajar ta pandai mane kann . tapi kalau aku sentiasa berusaha . insyaallah benda yg aku ingin-2 kann akan tercapai suatu hari nanti kann ? aku naa mak nd abah aku rase bangge ada anak macam aku! mak aku selalu pesan :-

kalau belajar kite tah kemana orang takan naa juga! cinta takan buat kite bahagia sekarang . sekarang orang naa laki/isteri yg berkejaya!

waw! ayat dye emg menusuk kekalbu! haha! jyeahh . betul kata my mom cinta dizaman sekarang tiada gune . mula-2 emg laa cakap boleh terima semua yer . tp adakah kite naa hidup susah sampai mati ? zaman sekarang perlukan duit laa! hihik ^^'

fikir-2 kann laa jyeahh . bukan maw cakap gempak! tapi emg sudaa terjadi didunia ini , hee . oke renung-2kan laa . nd untuk akw  hope good luck dalam SPM tahun nih >,<
♥Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Yana ! Kalau Suka Like Oke !ヅ♥

No comments:

Post a Comment

>Assalamualaikum
>silakan tinggal comment anda disini
>satu pun jadilah ^^'

♥ Follower ♥